sunnuntai 13. maaliskuuta 2011

This is the beginning of everything.

Eli ajattelin ite alottaa kirjottelee omaa blogii. Oon jo pitkän aikaa miettiny alottaa ja nyt sit alotin. Joo siis oon Reetta, Kouvolasta. Harrastan koripalloo ja ratsastusta ( niist myöhemmin lisää ) tykkään valokuvata ja tykkään myös kaikist herkuista, tai siis rakastan. Mul on parhaat kaverit ja ne on kaikki puolet mun elämästä. Oon aika omalaatunen ja tykkään keksii kaikkee omaa juttuu. Mul on 2 gerbiilii, Omppu ja Oodi :) Sit hei oon myös ihan hulluun kysilakkoihin ja tekokynsii. Koulus oon musiikkiluokilla. Ja luokka on ku joku eläintarha. Postausideat on tervetulleita ja muutenki jotain ideoita ois kiva teiltä saada.

1 kommentti:

  1. voi ku söpö :)

    tuu hei tsekkaa munkii blogi, joka tottakai kaipailee uusii lukijoit, kommenttei ja parannuehdotuksii :--)
    http://themomentsoflaura.blogspot.com/

    VastaaPoista